Beyuna: your future in control
Beyuna heeft een duidelijke missie: mensen wereldwijd inspireren om op maatschappelijk en economisch verantwoorde wijze middels de juiste producten en diensten een belangrijke bijdrage te leveren aan welzijn, welbevinden en gezondheid van jou en anderen.
Toen Beyuna zijn producten op de markt wilde brengen, ontstond de behoefte aan een sterke merkstrategie en -identiteit. De hoofdvraag die aan Brand it forward werd gesteld was: hoe kunnen we het leven van mensen zowel van binnenuit, als van buitenaf veranderen?
We creëerden een visuele en verbale identiteit die zich onderscheidt van de massa. Een identiteit die Beyuna weerspiegelt als een lifestylebedrijf, van ‘Inside Out and Outside In’. We ontwierpen daarnaast ook de verpakking, website en bijbehorende app.
:
We ontwierpen het logo, de website, het pakketontwerp van de tijdschriftensupplementen en een kleurrijke animatie van het concept. Het logo verwijst naar een stopwatch: de twee stippen die zijn geïntegreerd in de hele merkidentiteit nodigen je uit om te verbeteren: jouw tijd, jouw gezondheid, jouw leven, jouw toekomst.
Beyuna is gevestigd in verschillende landen in Europa. Op grotere schaal werken, wordt makkelijker als je over de juiste tools beschikt. Daarom creëerden we een brand book dat iedereen die werkt met de merkidentiteit van Beyuna kan gebruiken.
De natuurlijke vitamines en mineralen van Beyuna worden gemaakt op basis van het Clean Label principe, zonder overbodige ingrediënten die het lichaam niet nodig heeft.
De online beleving.
Beyuna staat voor: het helpen van anderen met dezelfde motivatie en drijfveer als jij, om het Beyuna concept en dus ‘jezelf en anderen’ tot een succes te maken. Van binnen naar buiten (Inside Out) én van buiten naar binnen (Outside In). Om dit te bereiken, creëerden we een lifestyle platform, waarmee we mensen met Beyuna én elkaar kunnen verbinden.